Så lätt!

Skrev det här igår men det kom tydligen aldrig upp så jag försöker väl igen nu...

Det är så lätt att glömma bort den här bloggen! Jag är för upptagen med att leva livet för att skriva om det, haha!
I förrgår, tisdag, var vi på det första ultraljudet och jag har fortfarande inte riktigt tagit in att det faktiskt var vår bebis vi såg på skärmen. Sakta men säkert så sjunker det in lite för var dag :)

Det verkade vara en envis en i alla fall för hur vi än försökte få den att flytta sig så vägrade den (vägrar skriva hen därav den) på sin höjd gick det att vift lite med armen som att "så nu har jag rört på mig lägg av nu". Det blir bootcamp i januari så det blir lite fason på det hela, haha!

En dag kvar till helg nu och åh vad jag längtar! Drar söderut direkt efter jobbet imorgon ska få min lugg klippt vilket jag har längtat efter hela veckan. Sen blir det utgång med Lovisa och Tyra, har lovat att vara chaufför också så vi kan ta bilen ska ju ändå inte dricka så why not?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0