Förändring...

Det har inte blivit något bloggande här på mycket länge, har inte funnits något att skriva om.
Vi gör mest vardagliga saker som att handla, städa och laga mat. Ibland hittar vi förstås på roligare grejer också men på några månader nu har jag inte alls haft bloggen i tankarna.

Men! Nu kommer det ju hända grejer framöver som borde dokumenteras, kanske inte så mycket för min skull på en blogg för mina minnen ska nog sparas på ett mer privat ställe där de kan vara mer detaljerade och intima.
Fast för de jag inte träffar eller pratar med varje dag, fast man kanske borde, så kan bloggen vara det näst bästa i detta "äventyr" som väntar framöver...

Jag kommer inte heller göra någon reklam för detta på Facebook utan jag litar på att den hederliga djungeltelegrafen gör sitt jobb. De som verkligen är intresserade kommer nog att hitta hit tillslut. Om det sen blir en eller tio har inte så stor betydelse för den, eventuellt, enda personen ska ändå få veta vad som händer och sker :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet hur det är med den dära djungeltelefonen, det går snabbt där ^^

2012-05-16 @ 09:26:08
URL: http://snittblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0