Six flags

Igår hade vi inga planer förutom att Lasse ville åka till flygnördarnas mecka, ett ställe där man kan köpa allt från minsta skruv till förmodligen en flygplansmotor. Vi funderade på att åka till Seaworld och kolla in späckhuggare och sjölejon men när vi upptäckte att det var 16 mil dit, åt fel håll dessutom, fick vi nollställa och tänka om. Det blev istället nöjesparken six flags magic mountain. Ett helt vansinnigt ställe där det enda man åkte var bergochdalbanor och jag kan säga att Balder släng dig i väggen. Kommer aldrig kunna åka en "vanlig" bana igen, här var det högre, snabbare och galnare än jag någonsin kunnat föreställa mig. Ska inte ens försöka skriva ner hur de var för en sån sak måste man ju uppleva själv för att förstå. Kan lämna muntlig redovisning för den som är riktigt nyfiken när vi kommit hem igen. Det hände inte så mycket mer för vi var där till stängning vid 21 och sen var det ca 1 timmes körning till hotellet och vi däckade som klubbade sälar när vi lade oss i sängen. Idag sov vi faktiskt till klockan nio, vilket är rekord under den här resan. Nu har vi intagit frukost och dushat, idag har vi bestämt oss för att ha en avslappnad dag så det kanske blir en sväng till Hollywood för att kolla in walk of fame och möjligtvis en stund på beachen. Vi har bokat två nätter på det här hotellet för att slippa lägga tid på att leta något nytt och sen köra dit det betyder också att jag kommer ha internet ikväll också så jag kan uppdatera här då eller imorgonbitti också Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0